بيماران ما اصولا از طرف همكاران، دندانپزشك و متخصص  يا پزشكان و بيمارستان معرفي مي شوند. در اين ملاقات شما توسط ما تحت معاينه كامل قرار مي گيريد و بعد از تشخيص طرح درمان وقت جراحي براي شما داده مي شود و نوع جراحي با بيهوشي عمومي يا موضعي در بيمارستان یا مطب مشخص مي شود براي اينكه كار شما سريعتر انجام گيرد خواهشمندم كه چيزهايي كه در زير آورده شده را همراه خود داشته باشيد.

1- نامه اي كه توسط پزشك يا دندانپزشك  و ديگر همكاران معرفي شديد همراه خود داشته باشيد يا از پزشك خود درخواست كنيد كه فرم ارجاع را از طريق كامپيوتر و اينترنت براي ما ارسال كند.

2- ليست تمام داروهاي كه در شش ماه گذشته تا به حال همراه با مقدار استفاده آن و راديوگرافي هاي جديد يا قديمي که دارید به همراه  خود داشته باشيد .

3- مدارك شناسايي مثل دفترچه بيمه شخصي و کارت ملی

4- فرم كامل پذيرش كه مي توانيد از طريق منشي مطب تهيه فرمائيد يا از روي سایت  قسمت اطلاعات بیمار پرینت کرده و پس از کامل کردن همراه خود داشته باشيد

هزينه هاي درمان پس از تمام شدن معاينه از طريق منشي به شما اعلام مي شود كه بايد به صورت نقد يا كارت اعتباري پرداخت شود. ما فقط با بيمه تامين اجتماعي قرارداد داريم  که مقداری از هزینه معاینه را قبول دارد و آن را پرداخت و از هزينه هاي شما كسر مي شود. بيمه هاي آزاد بايستي كل هزينه را پرداخت نمايند و رسيد را دريافت كنند و بعد خودشان جهت گرفتن هزينه به بيمه مربوطه مراجعه نمايند.

تذكر :

خواهشمندم با بيمه شخص ديگر مراجعه نكنيد چون اين امر باعث مشكلات در پرونده مي شود ( بيماري شما و پرونده آن همراه با راديوگرافي به اسم شخص ديگر ثبت مي شود)

– اشخاصي كه زير 18 سال دارند حتماً بايد با همراه باشند.

تما م دستورات قبل عمل و بعد از عمل را نیز در همین سایت می توانید دانلود و مطالعه فرماید

دریافت نوبت