ما فقط روز شنبه از ساعت ۵ تا ۱۰ (مطب دوشنبه و پنج شنبه تعطیل می باشد)  براي معاينه پذيرش مي دهيم به استثناء اشخاصي كه از شهرستان ها مراجعه مي كنند و اشخاصي كه كارشان احتياج به درمان اورژانسي دارد هر روزه پذيرش مي شوند.

ما براي اينكه پذيرش شما راحت ترباشد دو روش زير را پيشنهاد مي كنيم كه چند بار به مطب مراجعه نكنيد.

1- با شماره تلفن ۰۳۵۳۶۲۳۳۲۶۱ از ساعت 5 تا 9 شب شنبه تا چهارشنبه تماس بگيريد تا منشي زمان ملاقات شما را مشخص كند در صورتيكه كار اورژانسي داشته باشيد مي توانيد با شماره هاي بيمارستان مرتاض و مجیبان و شهید رهنمون تماس بگيريد در صورتيكه احتياج به درمان اورژانسي داشته باشيد خود بيمارستان با ما تماس خواهد گرفت.

ضمنا در صورتيكه واقعاً احتياج به صحبت كردن مستقيم داريد از شماره  داده شده در سایت و شماره دانشگاه 03516256200 تماس بگيريد ( فقط در صورتيكه واقعا ضروري مي باشد).

2- مي توانيد از طريق پست الكترونيك و اينترنت جهت گرفتن وقت اقدام فرمائيد و اطلاعات زير را در ناحيه خود ارسال فرمائيد:

1- نام كامل

2- علت گرفتن وقت ملاقات

3- تاريخ مراجعه و ساعت

4- شماره تماس با شما

كه بعد از دريافت ميل شما منشي برنامه هاي ملاقات شما را تنظيم و به شما اطلاع خواهد داد و هنگامي كه براي شما زمان ملاقات مشخص شد و در صورتيكه براي بار اول هست كه به ما مراجعه مي كنيد مي توانيد به آدرس اينترنتي ما وارد شده و در قسمت اطلاعات بيمار فرم پذيرش را باز كرده و آن را كامل نمائيد و ثبت كنيد و يا آن را پرينت كنيد و براي جلوگيري از وقت اضافي همراه خود بياوريد.

فراموش نکنید که ما هیچ کار درمانی روی دندان انجام نمی دهیم کاری که در مطب انجام می گیرد جراحی دندانها عقل سخت و ایمپلنت و تزریق فیلز و بوتاکس و جراحی های زیبای و شکستگی در بیمارستان انجام می دیم